Uputstvo logo Uputstvo

Sadržaj        
Unos zahteva   Pregled zahteva   Izmena zahteva

Zahtev za regresiranje se podnosi odabirom dugmeta Novi zahtev u koloni za Regresiranje sa početne strane aplikacije a nakon toga odabirom željenog prava. Zahtev za naknadu troškova za predškolsku ustanovu može se podneti za decu bez roditeljskog staranja (NT-PU-DBRS), za decu sa smetnjama u razvoju i decu sa invaliditetom (NT-PU-DSRI) i decu korisnika novčane socijalne pomoći (NT-PU-DNSP).

Kada se odabere novi zahtev, kreće se sa unosom osnovnih podataka - Opština, Datum podnošenja zahteva, Broj zahteva i željeno pravo.

Nakon ovih, unose se podaci o detetu: JMBG, ime, prezime, mesto, adresa i godina za koju se podnosi zahtev.

Na sledećoj slici, nalazi se forma za popunjavanje podataka o korisniku i popunjavanje podataka o predškolskoj ustanovi.

U polje Smeštaj ustanova se iz padajućeg menija bira kod koga je smešteno dete (roditelj, ustanova, hranitelj ili staratelj). Polje Mesto se bira na osnovu unete opštine sa početka zahteva. Biraju se opština i mesto predškolske ustanove, a na osnovu tog odabira aplikacija će ponuditi PU koje se u tom mestu nalaze. Vaspitna grupa može da bude celodnevna ili posebna i one se razlikuju po ekonomskoj unapred utvrđenoj ceni, a u polje trajanje sati se upisuje broj sati koje dete pohađa.

Ukoliko se odabere pravo za decu bez roditeljskog staranja (NT-PU-DBRS i to ako zahtev podnosi staratelj) i unese JMBG deteta koje ima važeće rešenje za dečiji dodatak popunjavaju se polja Broj rešenja DD, Datum rešenja DD, Rešenje DD važi od i Rešenje DD važi do, na dnu stranice klikom na dugme Popuni sa DD rešenja. Rešenje za regresiranje će u ovom slučaju trajati do kada traje i rešenje za dečiji dodatak.

Ukoliko zahtev podnosi hranitelj, on mora ispunjavati sve uslove za dobijanje dečijeg dodatka kako bi ostvario pravo na regresiranje bez obzira što ne može da dobije dečiji dodatak.

Pregled zahteva

Sa početne strane aplikacije, klikom na dugme Lista zahteva u delu za regresiranje otvara se forma za pretragu, čijim popunjavanjem određenih kriterijuma i klikom na dugme Filtriraj pretragu mogu da se pretraže svi željeni zahtevi.

Pregled zahteva je drugačiji u zavisnosti od toga da li je doneto rešenje. Ako nije doneto rešenje, postoje opcije za izmenu zahteva i donošenje rešenja.

Ukoliko je doneto rešenje onda se iz pregleda zahteva može preko linka otići na doneto rešenje.

Izmena zahteva

Zahtev je moguće izmeniti samo ako nije doneto rešenje na osnovu tog zahteva, tako što se iz pregleda zahteva klikne na opciju Izmeni zahtev. Zahtev je moguće obrisati ako po njemu nije doneto niti pokušano donošenje rešenja.