-
Unosi se novi zahtev za korisnika. Kako da se sazna da li u bazi već postoje podaci o tom korisniku? Kada unesemo JMBG korisnika, na svakom zahtevu postoji dugme Popuni postojećim podacima koje kada kliknemo ispisuju se svi podaci koji postoje za tog korisnika.
-
U formi za unos zahteva neka polja su označena crvenim slovima. Zašto? Ukoliko je polje iz bilo kog razloga nepravilno popunjeno, sistem će crvenim slovima ispisivati komentar ispod polja kojim će službenik biti upućen kako da ga ispravno popuni.
-
Šta znači polje dokumentacija kompletna? Odgovor DA ili NE će se birati iz padajućeg menija. Ukoliko službenik želi da donese rešenje na ovo pitanje treba da odgovori sa DA.
-
Nakon unetog mesta sa spiska, program je predložio PTT broj koji se ne slaže sa brojem koji je korisnik naveo u dokumentaciji? Program će predložiti PTT broj za izabrano mesto, ali ovaj broj može da se promeni.
-
Kako da se obriše lista JMBG-ova koja se izlista kad krene da se ukuca novi JMBG? Kako da se isključi opcija čuvanja? Da se obriše (Chrome) - Klikne se na tri tačkice i izabere opcija Tools, nakon toga Clear browsing tool, u listi koja se pojavi treba odštiklirati Clear saved Autofill form data. Treba da se koristi meni sa vrha da se odabere količina JMBG-ova koju je potrebno obrisati; odabira se the begginig of time da se obriše cela istorija; klikne se na Clear browsing data.
Da se isključi čuvanje - (Chrome) U desnom gornjem uglu na browser-u postoje tri uspravne tačkice, kada se klikne na njih izabere se opcija Settings, pronađe se Show advanced settings i Passwords and forms sekciju, postoji dugme koje treba da se isključi pored opcije Enable autofill to fill out web forms in a single click. -
Koji datum se unosi u polje DATUM PODNOŠENJA? U ovo polje program automatski ubacuje današnji datum. Međutim ukoliko je korisnik zahtev predao ranije, datum se može promeniti.
-
Prilikom donošenja rešenja (u odeljku za pravne provere), na neka pitanja program je predložio odgovore, a na neka ne. Zašto? Ukoliko program ima dovoljno informacija na osnovu podataka u zahtevu, onda će predložiti odgovor na pitanje. Npr. za pitanje (za dete) Katastarski prihod je ispod cenzusa za ovo dete? program iz zahteva uzme prosečan katastarski prihod i prosečan prihod. Poređenjem cenzusa i prihoda dolazi se do odgovora. S druge strane, na pitanje Podnosilac zahteva je državljanin Republike Srbije? program ne može dati odgovor jer nema takav podatak u zahtevu. Na ovakvo pitanje se mora ručno odgovoriti.
-
Potrebno je doneti negativno rešenje. Da li se mora odgovoriti na sva pitanja? Ne. Potrebno je samo navesti NE za ono pitanje po kome se donosi negativno rešenje.
-
Pri donošenju rešenja program je na neko pitanje predložio odgovor NE. Da li ovaj odgovor može da se promeni u DA? Može da se promeni u DA, ali sistem svejedno neće prihvatiti neke promene. Npr. ukoliko dete prolazi cenzus a službenik odgovori da prolazi sistem mu to neće dozvoliti. Za neke pravne provere nije moguće promeniti odgovor već se mora izmeniti zahtev (npr. dete je član domaćinstva).
-
Osoba na zahtevu korisnika nema JMBG jer nema državljanstvo a program insistira na unosu validnog JMBG? Kako da se ovo reši? Treba uneti EBS (evidencioni broj stranca). On ima isti format kao JMBG i aplikacija će prepoznati taj unos.