Sa početne strane aplikacije se izborom opcije Osnov osiguranja otvara nova strana sa listom svih matičnih brojeva za koje je pozivan servis:
Lista može da se filtrira po matičnom broju, kada će se izlistati svi pozivi za izabrani matični broj. U slučaju da ne postoji poziv za traženi matični broj, postojaće opcija za pozivanje servisa:
Ova opcija će postojati i ako je od poslednjeg pozivanja servisa za izabrani matični broj prošlo više od 24 sata. U slučaju da nije, korisnik će dobiti obaveštenje:
Klikom na Zahtevaj novi se poziva servis i zahtev se obrađuje. Nakon uspešne obrade, otvoriće se strana sa pregledom prijava i odjava sa osiguranja:
Ista strana sa pregledom prijava i odjava se otvara i kada se iz liste svih matičnih brojeva klikne na pregled za izabrani matični broj:
Kada se miš postavi na šifru osnova osiguranja ili šifru osnova prestanka osiguranja, ispisaće se opis te šifre: